piątek, 28 grudnia 2012

Deser świąteczny :D, kolęd i różne takie :3

W środę rodzice poszli po obiedzie z moją rodziną poszli do naszych znajomych tych co mają córkę Igę, która namówiła mnie do blogowanie :D My dajemy sobie prezenty także z innymi znajomymi niż oni więc łącznie dostaliśmy:
  • Takie kości co się rzuca i na ich są obrazki i na podstawie obrazków trzeba opowiedzieć historię. Może kiedyś umieszczę jakąś? A zdjęcia dodam po powrocie
  • Płytę
  • Miseczki
  • Nie pamietam nazwy reszty rzeczy
Wczoraj poszłam do lekarza, ale nie do mojego. Miałam go na 10:40. I to była jakaś taka dziwna pani,bo powiedziała że 40 stopni gorączki to mała temperatura -,- I przepisała lekarstwa których nie ma w Polsce od 2 lat!! Wieczorem przyjechała do mnie lekarka prywatnie. Okazało się że to mocne przeziębienie. Dzisiaj już nie mam gorączki, ale jestem meeega osłabiona. :D 
A dzisiaj przyjdą do mnie gry planszowe! Supcio! ☺☺☺Będzie to:
-Rancho :D
-Monopoly Banking(edycja z kartami kredytowymi)
-Pan tu nie stał 
A i wczoraj przyszedł ksiądz po kolędzie. Był bardzo fajny. Cały czas się śmiał i żartował. 
Z.

10 komentarzy:

  1. Umieść kiedyś te kostki, koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas księdza jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jaki u mnie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za tydzień będzie ksiądz.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już był.
    Moj brat ma tą ostatnią grę.
    a w weekend najprawdopodobniej wyślę ten magnes... przeprasam, za opóźnienie... :o

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie było kolędy. Wiesz ja raz trafiłem na gorszych lekarzy :D miałem trochę ponad roczek i złamałem nogę. I oni założyli mi gips na tą zdrową xd ja pamiętam tylko strzęp jak zmieniali gips, a mama mi kiedyś opowiedziała resztę, ale to długa historia xD

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze księdza nie było :P
    Faktycznie ta lekarka musiała jakaś dziwna być...
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te butki :D U mnie jeszcze nie ma kolędy, ja mam zawsze na końcu ją :c

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.