poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zimowe Zmiany

Cześć,

dzisiaj dwa posty w jednym dniu. Mam nadzieję, że nie jesteście z tego powodu na mnie źli :D Otóż postanowiłam przeprowadzić na blogu małe zmiany ze względu na to, ze przyszedł grudzień, a wraz z nim zima. A oto co zmieniłam:

  • Tło ;D 
  • Kolor czcionki 
  • tytuł(chodzi mi o kolor i wygląd czcionki) 
Oprócz tego tak jak obiecałam znalazłam ten kalendarz i jak obiecałam wstawiam zdjęcie. Teraz także nasze "Wielkie Odliczanie" nie będzie na karteczkach tylko na tym kalendarzu:
A oto nowy wygląd mojego bloga. Sorry, że post jaki jest na nim ukazany to "03.12.2012+Post Tematyczny", ale chciałam od razu wstawić do tego posta nowy look bloga. ;D
Oprócz wyglądu bloga zmieniłam także swoją garderobę. Wystawiłam kozaki, schowałam Conversy <3 <3 <3... będę za nimi tęsknić.
Oprócz tego zmieniłam trochę wygląd pokoju. Zamiast podkówki(z obozu), tabliczki i obrazka powiesiłam kalendarz do skreślania i myszkę z Mailega schowaną do skarpety. ;D
Przed zmianami. 

Po zmianach


Z.





4 komentarze:

  1. No, wydaje mi się, że jest ładniej, niż przedtem. Tylko napisy na bocznym pasku są weług mnie mało widoczne. Ciemniejsza czcionka była był super.
    Ale ja niczego nie narzucam.... <3

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.