sobota, 24 listopada 2012

24.11.2012

Cześć,

dzisiaj wstałam o 8:00. A tak właściwie to piesek mnie obudził. Nie to, że chciało mu się wyjść czy coś, ale wczoraj zwichnął łapkę i jęczał z bólu :( Współczuję mu :( No, ale cóż. :D Akurat mama gdzieś wychodziła. Odrobiłam lekcje, przepisałam niemiecki(dziękuję mojej córce(jakby co to to jest zabawa, a kto jest córką zdradzę w Następnym poście) oraz trochę się pouczyłam. :D ^^ Dobra, potem przyszła mama. Ja pograłam sobie w Minecrafta. Kiedyś prawie wcale nie lubiłam Minecrafta, a teraz polubiłam . ;) Następnie pojechałam na perkusję. Jak zwykle było extra! ;) Ale tam jest tak strasznie duszno i chce mi się spać. Gdy wróciłam do domu trochę czytałam, odrobiłam polski i spotkałam się z Hanną. Jak zawsze nasze spotkanie trwało dwie godziny-jedną u niej, a drugą u mnie. U mnie grałyśmy w Minecrafta. Budowałyśmy domek z gąbki i farmę przy nim. Śmiesznie było, bo gdy przyszłyśmy do piekła i tam nam potwór wybuchł gdy siedziałyśmy w naszym domku(oczywiście z gąbki, wielbimy ją). A u niej wymieniałam się kartami, jadłam ciasteczka(<3), oglądałam TV, robiłam łańcuch na choinkę i czytałam to co pisze w zeszycie od polaka(Hania jest w III klasie). A na koniec było najlepsze- jej tata chodził po domu, a my przed nim uciekaliśmy <3. On nie mógł nas zauważyć, hah. A teraz oglądam "Mam Talent", Finał. :D Ciekawa jestem kto wygra. Ja bym chciała aby wygrali Delfina i Bartek lub ten z Grzanka(czy jakoś tak) albo jeszcze Ci co te koła mieli. :D A i mogą też wygrać tancerze lub ta z opery(ale opera i taniec mnie nie rozwaliło). :D No, ale są dziećmi. A jak na dzieci to są extra! ;) Ja już lecę, muszę oglądać. Papa :)
Z.



12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chciałam żeby wygrała Delfina :-(
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądałam finału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo według mnie finały są zawsze najlepsze :D Wszystko takie dopracowane! :)

      Usuń
  4. oglądałam finał i wygrali hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, i wygrali. ;D Ja tam nie miałam faworytów, bo mnie to wszyscy rozwalili. XD Dosłownie wszyscy. Okej, wszyscy, których oglądałam. -,- Recycling band nie widziałam chyba nawet na castigu. Po prostu zawsze w odcinkach na żywo byli pierwsi, więc nie miałam jak. -,- No, ale mniejsza. ;D Świetny post. ;DD
    Jess

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.