piątek, 18 stycznia 2013

18.01.2013

Hej!!
Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych. W szkole było spoko. Jak co tydzień przywiózł mnie na Hale Franek L. Oczywiście graliśmy w rzucankę siatkarską(-,-) oraz w piłkę nożną(*.*). Potem był angieski i powtórzenie do testu, a na polskim mówiliśmy coś o teatrze. Na historii mówiliśmy o Rzymie, a na Matmie pisaliśmy test z ułamków dziesiętnych. Na dodatkowym polskim oglądaliśmy musical Mary Poppins. Zaś na 8 lekcji czekałam na Franka. Znaczy miałam czekać ale on jednak nie pisał a czekaliśmy na jego tatę. Gdy w końcu jego tata przyjchał pojechaliśmy do mnie do domu. Tam najpierw graliśmy w Monopoly Banking, a potem przez 2 godziny robiliśmy lekcje, ale i tak było zabawnie. Potem graliśmy na tablecie w SS i rysowaliśy plakat, a przy okazji śmieliśmy się z niektórych osób w mojej klasie...znaczy tylko jednej... Haha...znaczy to nie było jakieś naśmiewanie się czy coś tylko takie wspomniane śmiesznych rzeczy o tej osobie. Orócz tego oglądaliśmy gazety, robiliśmy śmieszne fotki oraz śpiewaliśmy piosenki po niemiecku. Nie zabrakło także gry w gry planszowe xD to chyba wszystko. Macie ode mnie taki kolażyk :P a No i zdjęcia z wakacji tak poprostu
Z.















4 komentarze:

  1. Slicznw zdjecia.*.*
    Teraz masz krotkie wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też gram w ss. Fajna gierka. Widzę, że super się bawiliście! Świetny kolaż :*
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.