wtorek, 8 stycznia 2013

Francuski, Ten Obcy, Bieganie, i Polecanie :D

Hejka!

Dzisiaj wiele tematów w jednym poście. Po pierwsze- od wczoraj wieczorem mam wenę więc ten post może się okazać całkiem długi. Po drugie- wczoraj nie pisałam i dzisiaj stęskniłam się trochę za wami <3 


"Ten Obcy", ach... ciągnie się, ciągnie. Jestem na 150 stronie i dzisiaj muszę przeczytać 50 aby się wyrobić. Powiem szczerze... jest głupia! Jakby ktoś nie czytał- opowieść o 4 dzieci, które chcą poznać swojego nowego "kolegę" czyli tytułowego Obcego. :D Nudne... ;D

Byłam dzisiaj na francuskim <3 Kocham ten język. Jest super... Dzisiaj byłam pytana z czasowników, których niezbyt umiałam, ale jak to ja jakoś sobie dałam radę... *.* Oprócz tego zrobiłam meeega notatkę i mam zadaną meeega wypowiedź ustną. Ach... ;D 

A potem jeszcze poszłam z tatą biegać. Było extra. Przebiegłam około 1 km, może nawet więcej. Więc jestem meeega zadowolona ;D

***
Oprócz tego chciałabym Wam polecić 3 gry, które kupiliśmy z pieniędzy Gwiazdkowych. Są to: 
  • Pan Tu Nie Stał 
  • Monopoly Banking 
  • Rancho 
Wszystkie są super, ale najbardziej podoba mi się Monopoly. Nie jest to zwykła wersja, bo z kartami kredytowymi. Według mnie jest to bardzo wygodne, bo pieniądze się nie gubią i  nie "latają" po całym domu. 
Ogółem według mnie Monopoly jest super! :D 

Dwie inne gry(Rancho i Pan(...)) podobają mi się tak samo. 
  • Rancho- kontynuacja "super farmera". Zaczynamy grę królikiem i owcą, które potem się rozmnażają, a następnie musimy kupować dla nich pastwiska. 


  • Pan Tu Nie stał- według mnie świetna gra! Można się w niej super pobawić i przenieść w czasie do PRL-U. POLECAM! :D 


Apart Zorka 5 :D 


Z.
P.S. U MNIE PADA ŚNIEŻEK! *.* OMOMOMOMOMMO !! ^^

9 komentarzy:

  1. Pan... widziałam w empiku i wydawało mi się fajne. A "super farmer" to moja ulubiona gra planszowa, ale moja rodzina jej nie znosi (w sumie sama nie wiem, dlaczego) i gram tylko, kiedy ktoś mnie odwiedza, bo samemu się nie da ;)
    A monopoly nie mam, ale to równie interesująca gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy dzień! Chciałabym jedną z tych gier ale szczerze to rzadko gram w planszówki bo nie mam na nie czasu ;( nie było Ci zimno jak biegałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Monopoly jest faktycznie fajne w wersji elektronicznej ;) a biegasz regularnie? Ja nieregularnie ale biegam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Monopoly swiat i jest swietne! ;D A co do Pana to moj brat go ma, ale jeszcze nie gralismy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się zamieniła na lektury. Chcesz przeczytać "Romea i Julie"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta ostatnia gra. Ma bardzo interesujące i ładne obrazki. Ja nie musiałam uczyć się francuskiego- umiałam go już od dziecka. Bardzo ładne są te spadające śnieżynki.
    www.francuska-dziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam planszowki ! Mam monopoly, o tym rancho tez slyszalam... ja teraz mam przygody tomka sawyera. Fajne :-)
    www.milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprwdę sługi post! Ja nie lubię biegać długich dystansów na dworze, ponieważ mnie szybko łapie kolka. Jak biegam na sali 20 kółek to nic mi nie jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w domu "super farmera" i zwykłe monopoly. XD Też chodzę na francuski tylko, że ja mam go w szkole. ;D

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.