niedziela, 6 stycznia 2013

06.01.2013 i Stronka

Cześć,

wreszcie udało mi się założyć naszą stronkę o koniach. Polubicie? KLIK To dla mnie i mojej przyjaciółki bardzo ważne. I proszę, komentujcie nasze wykreślanki <3(tutaj dodam tą co tam dodałam "na start", ale nie komentujcie tutaj tylko na fejsie)
No mniej więcej tak wyglądają wykreślanki <3 Proszę polubcie! To dla mnie i mojej przyjaciółki meeega ważne. <3
***
Dzisiaj miałam pojechać na działkę, ale nie pojechałam. Szkoda. Cały dzień się uczyłam do sprawdzianu z historii. A jutro konkurs z polskiego. OMG...
Miałam iść do H&M, ale zapomniałam, że dzisiaj święto. Tak więc jeszcze raz Was proszę o polubienie i komentowanie naszych wpisów na fejsie <3 Jeszcze raz daję linka <3 KLIK
Z.

7 komentarzy:

  1. Ja nie mam konta na fejsie, więc nie mogę komentować... Czemu nie komentujesz mojego bloga ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie mam konta na fejsie... ale wykreslanka spoko :-)
    www.milionioliwka.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory. Zle napisalam link :-(
      www.milionioliwka.blog.interia.pl

      Usuń
  3. Ja również nie jestem na facebooku, więć... niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lajknąłem, ale za dużo wpisów dajecie ;D musiałem dislajknąć bo były 2 strony waszych wpisów 1 wpis od moich znajomych i tak cały czas. Na kompie was lajknę i dam "bez obserwowania"
    ice.bnx.pl

    OdpowiedzUsuń

<3

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.